klik! oh klik!

Pages

Monday, 18 April 2011

ROSE PILIHAN UTAMA


Tiba2 je teringat bunga rose..
kerana bunga ros ni lah persahabatan kami tercipta.
sebelum aku kawan dengan diaorg ,aku mmg suka beli bunga rose sebelum pulang rumah..
bila da tuisyen la..
tahun lepas..
member ajak mkn pizza..oke! kitaorg suma da siap p .
tiba2 org yg ajak tu xdtg xpelah...
kitaorg pon pergilah...
enjoy rr!


 aku saja je singgah kedai bunga tu ,,nak tgok bunga rose ada ke x?? tgok2 ada...
KAWAN2 aku nie plak berkenan,,jadi km rancangan beli 3 kuntum bunga rose.ikut la nak campur dengan warna apa..kitaorg siap balut dengan plastic khas...haha..lawak2..



da selesai kitaorg join la kwn2 yg da g pizza hut..
mkn2...
kenyang2
kitaorg jd model lak..
sebelah traffic light kangar dekat dengan yen galery...
kitaorg  posing2 sambil pegang bunga rossa tu la..
ox gila2 bersama temanku and rose ..


apa yang terjadi diantara persahabatan anda? melalui apa?
kenapa ia terjadi...
memories 2010
i love 2010 wif my friends..



2010 rose wif my lovely friends





2 comments:

  1. makan pizza tak ajak.. xpe2.. T.T

    ReplyDelete
  2. hehe! ..soe lupa nak ajak...
    hhaahaa

    ReplyDelete


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

AKTIVITI (1) ANGAN-ANGAN (2) ANTIK (1) BINATANG (1) bloglist (1) BUNGA (1) CONTEST (3) DIARIKU (7) DOODLE FREE (1) FORMULA (1) FREEBIES (1) GANGGUAN (1) GROUP (1) HADIAH (1) hari bapa (1) ILMU AGAMA (1) join (1) kakakku (1) KEBENCIAN (1) KITCHEN (2) lagu (1) lirik lagu suju (1) MASAKAN (1) NEW YEAR (1) NORA ELENA (1) NOVEL (1) PASTRY (1) pengajaran (1) PERBEZAAN (1) PTPL (1) RAYA (1) TIPS (3) TUTORIAL (1) UAI (1)