klik! oh klik!

Pages

Monday, 18 April 2011

GANGGUAN TANPA HENTI

Geram aku dengan mamat2 yang suka dok menyemak di phone aku..
dah la aku xkenal..tiba2 call tnya ,.xmau berkenalan ka? aiyaa
sory la bro !
gue skrg xberminat la bab2! tu..coz wat abis kredit gue ja..
baik gue guna kedit tu call mom gue or fmily gue..

sekali call xpa ..



aku boleh maafkan tnpa ada rasa geram..
tp masuk bapa kali dh!...
aku maafkan tp rasa geram tu terpahat dihatiku...

suma tu aku tak layan..haha..padan muka ko!..hehe
pas2 dia hntq msj lak....
kmu xnak kwn sama kitak ke?

ehh ..bahasa apa tu ?
sabah ke?
aiya...jauhnya....
xdibalas jgk...
haha...kejamkan aku?
haha
pas2 dia hntq pic lak..
ni lg la buat aku tension...
xpyh la perabis duit ko tu ,,hntq msj la ,pic la,..
aku xsuka! xsuka diganggu sebegitu...
aku xlayan sampai ke hari nie..
and harap2 xkan ada dh gngguan2 sebegini....

korang suka ke ganggu mcm aku nieyh?rimas!rimas!
tiap2 masa je call,msj..
boring lah suma!
betolkan ?


7 comments:

  1. kan best kalau send piza ka, ice-blendd huski ka, kepsi ka,, kan2 *kidding =)

    ReplyDelete
  2. aha,..tol2 tu...sent yg tu xpe jgak...kenyang perut..aha...elok la..skrg tgh lapar..aha..ni sent pic...org xnak tgok la...delete terus!

    ReplyDelete
  3. psycho je org mcm tu.. huhu..

    ReplyDelete
  4. HP nya mana boleh dibunag ke laut!!! jgn la mcm tu ,,hadiah dr parents xleh la dibunag begitu sja...

    ReplyDelete


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

AKTIVITI (1) ANGAN-ANGAN (2) ANTIK (1) BINATANG (1) bloglist (1) BUNGA (1) CONTEST (3) DIARIKU (7) DOODLE FREE (1) FORMULA (1) FREEBIES (1) GANGGUAN (1) GROUP (1) HADIAH (1) hari bapa (1) ILMU AGAMA (1) join (1) kakakku (1) KEBENCIAN (1) KITCHEN (2) lagu (1) lirik lagu suju (1) MASAKAN (1) NEW YEAR (1) NORA ELENA (1) NOVEL (1) PASTRY (1) pengajaran (1) PERBEZAAN (1) PTPL (1) RAYA (1) TIPS (3) TUTORIAL (1) UAI (1)