klik! oh klik!

Pages

Monday, 18 April 2011

BOLEH KE MEMBACA BLOG SAMBIL TELINGA KORANG DIBINGITKAN?


Buka blog orang tu ...buka blog orang ni..
macam2 jenis lagu,,ada yang best!ada yang xbest! n  mcm2 larr,..
tp aku nak tanya sikit boleh ke korang BACA BLOG SESEORANG TUE SAMBIL TELINGA KORANG DIBINGIT KAN?

adakah anda suka ?
adakah anda tidak suka?
jawapannya terletak pada diri kalian lah...
 
aku pernah baca entry seseorang ini..
dia kata bila buka je blog yang ada lagu
terus dia tutup blog orang tue..! 
so korang udah melepas la seorang follower..
dia kata lagu xkena dgn jiwa dia..

tp ada jugak orang yg boleh membaca sambil mendengar ..
aku xkisah bila aku buka je blog sapa2 pon ,lau ianya best n bagus ..tetap aku follow..xkisah la ada lagu ke tidak...
Dulu aku penah letak lagu ..
tapi aku telah disarankan supaya buang lagu tu...
so ,aku ikut la cakap kawan aku tu...
mybe ada kebaikannya jika kita mengikutinya...
 
korang bagaimana ?



3 comments:

  1. aku.. ? biar orang yang singgah tentukan.. tp, lagu ketinggalan zaman la yg aku letak *aku minat.. haha =)

    ReplyDelete
  2. ouh..lagu lama2 suka! ..aku xkisah la diaorg letak or tidak...

    ReplyDelete
  3. tgk situasi... tp cuba byangkn keadaan reader... bace entry seram tp pasang lagu jiwang?? see the point??

    *lagi 1 skang ni ade yg pasang radio era tuh kat blog... reader bkn nk dgr ape yg DJ cakap tu pon...

    ReplyDelete


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

AKTIVITI (1) ANGAN-ANGAN (2) ANTIK (1) BINATANG (1) bloglist (1) BUNGA (1) CONTEST (3) DIARIKU (7) DOODLE FREE (1) FORMULA (1) FREEBIES (1) GANGGUAN (1) GROUP (1) HADIAH (1) hari bapa (1) ILMU AGAMA (1) join (1) kakakku (1) KEBENCIAN (1) KITCHEN (2) lagu (1) lirik lagu suju (1) MASAKAN (1) NEW YEAR (1) NORA ELENA (1) NOVEL (1) PASTRY (1) pengajaran (1) PERBEZAAN (1) PTPL (1) RAYA (1) TIPS (3) TUTORIAL (1) UAI (1)