klik! oh klik!

Pages

Wednesday 25 January 2012

Subahanallah Aku mencintai nya

Subahanallah , aku mencintainya . aku berdoa agar dipertemukan jodoh dengannya.Mengapa aku terlalu berharap kepadanya.Ya Allah ,hanya Engkau yang tahu perasaanku ini. Aku sentiasa berharap agar diriku dipertemukan jodoh dengan seseorang yang ku kenal dan ku cintai.
Entry ini untuk meluahkan perasaan sahaja , Maaf jika membuatkan para pembaca blog ini kurang selesa dengan luahan ini .Pada pertemuan kali pertama ,aku sudah menaruh perasaan kepadanya.Salahkan jika kita mencintai seseorang ? 
Cinta ini sudah terlajur , kumiliki dari dirimu , biarkan cintaku bersamamu , meski ragaku ,tak bisa bersamamu .Izinkan aku mencintaimu.
Aku bukan memilihnya dari segi harta benda . Tapi hatiku kuat mengatakan dia seorang yang baik .dan disebalik itu , dia menjaga solatnya. Aku melihat dia dari jauh . Aku tak mampu melihat dia dari jarak yang dekat . Dia bukanya halal untukku .
Kenapa hatiku membenarkan perasaan ini hadir .Sukar untuk aku melupakannya.
Ya Allah , tetapkanlah hatiku ini.

# Cintaku kepada Tuhan kerana aku adalah ciptaan-Nya. Cintaku terhadap seseorang itu adalah kerana perasaan yang dicipta-Nya #


Doakan agar saya dipertemukan jodoh dengan si dia 
Amiiin :)

3 comments:

  1. subhanallah. semoga kita tidak melebihkan cinta manusia lebih dari cinta kpd Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaALLAH , Amiiin :)
      Syukran atas pringatan :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

AKTIVITI (1) ANGAN-ANGAN (2) ANTIK (1) BINATANG (1) bloglist (1) BUNGA (1) CONTEST (3) DIARIKU (7) DOODLE FREE (1) FORMULA (1) FREEBIES (1) GANGGUAN (1) GROUP (1) HADIAH (1) hari bapa (1) ILMU AGAMA (1) join (1) kakakku (1) KEBENCIAN (1) KITCHEN (2) lagu (1) lirik lagu suju (1) MASAKAN (1) NEW YEAR (1) NORA ELENA (1) NOVEL (1) PASTRY (1) pengajaran (1) PERBEZAAN (1) PTPL (1) RAYA (1) TIPS (3) TUTORIAL (1) UAI (1)