klik! oh klik!

Pages

Wednesday 20 April 2011

LIKE AND UNLIKE

suka ke blog saya ?
terima kasih la like blog saya ,,

yang tak like ..
takpe ! saya xmarah! ,,mana boleh paksa2 kan !..
tapi ada orang jelous dengan saya ,.
coz berblog nieyh la..
dia kata saya paksa korang untuk like saya!..
saya tak paksa kan ,..dia sudah salah sangka dengan saya..huhu
nak nangis nih ,,sedih!!:( 

tapi apa2 pon thanks korang yang follow dan akan follow blog saya nie,,
kalau korang suka ,like je! ,,jangan takot2 ,,

biarkan yang jelous tu! hehe ....
sama-sama meng like kan ye! ...
 
 

5 comments:

  1. haha.. ada jugak eh orang mcm tu.. taktau pon..

    ReplyDelete
  2. hurmm ,,,biasalah ,,jelous xkena gaya,,

    ReplyDelete
  3. nice blog...follow me back..

    ReplyDelete
  4. blog nie cute ! mulut orang tak boleh tutup kan :)

    ReplyDelete
  5. hurm ,,agaknya lah ! ...thanks ye! ...

    ReplyDelete


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

AKTIVITI (1) ANGAN-ANGAN (2) ANTIK (1) BINATANG (1) bloglist (1) BUNGA (1) CONTEST (3) DIARIKU (7) DOODLE FREE (1) FORMULA (1) FREEBIES (1) GANGGUAN (1) GROUP (1) HADIAH (1) hari bapa (1) ILMU AGAMA (1) join (1) kakakku (1) KEBENCIAN (1) KITCHEN (2) lagu (1) lirik lagu suju (1) MASAKAN (1) NEW YEAR (1) NORA ELENA (1) NOVEL (1) PASTRY (1) pengajaran (1) PERBEZAAN (1) PTPL (1) RAYA (1) TIPS (3) TUTORIAL (1) UAI (1)