klik! oh klik!

Pages

Saturday, 18 June 2011

PERTUKARAN HEADER

Salam sejahtera wahai blogger-blogger sekalian ,  entry hari ini taklah hebat sangat ,,tapi hanya nak beritahu yang dya dah tukar HEADER BARU
korang perasan tak ? yang selalu singgah mesti perasan kan ------> terutamanya PRINCE MIRUL
sebenarnya ,orang cakap perempuan laa kreativ dalam bab-bab menghias ,,,tapi sebenarnya TIDAK 
because dya tak reti buat header sendiri ,Jadi dengan senang hatinya 
mengupah seorang jejaka yang dikenali melalui blog juga ..hehe
iaitu 
jeng
jeng 
jeng

(klik atas)
 

|
v
kebawah

Cepat bagi komen terbaik korang semua
dan buat korang-korang yang tak tahu buat header sendiri ,,
tempah laa kat TUKANG KAYU tue ...hehe
p/s : 1. TUKANG KAYU : MIRUL (thanks)
2. Tengah kelaparan 


8 comments:

  1. lebih comel dri dulu, sbb dulu punya cam gmbr anjing je.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. iya ,,btol tu miss xyz ..sy tukar sebab tu lorh ,,

    ReplyDelete
  3. CNTIK..............~!

    ReplyDelete
  4. yup ,,dah dpt ...hehe ...

    ReplyDelete


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

AKTIVITI (1) ANGAN-ANGAN (2) ANTIK (1) BINATANG (1) bloglist (1) BUNGA (1) CONTEST (3) DIARIKU (7) DOODLE FREE (1) FORMULA (1) FREEBIES (1) GANGGUAN (1) GROUP (1) HADIAH (1) hari bapa (1) ILMU AGAMA (1) join (1) kakakku (1) KEBENCIAN (1) KITCHEN (2) lagu (1) lirik lagu suju (1) MASAKAN (1) NEW YEAR (1) NORA ELENA (1) NOVEL (1) PASTRY (1) pengajaran (1) PERBEZAAN (1) PTPL (1) RAYA (1) TIPS (3) TUTORIAL (1) UAI (1)