klik! oh klik!

Pages

Tuesday 10 May 2011

AKU JADI PELAKON dan MODEL SAMBILAN

aku dah pernah jadi pelakon ? hampa semua pernah tak? haaa tula ,nak berlakon ni bukan susah sangat pun.senang ja,janji hafal skrip laaa,..ni kalau tak hafal macam mana nak boleh berlakon...hampa semua tiru laa gaya aku .dapat jugak jadi pelakon.Lau nak cuba ,mai belajar dengan aku dulu .Perkhidmatan percuma ja..ni percuma ja ni ,tak kan hampa semua xmau lagi kot.tak susah r! ..berlakon jaaa...
relaks r hampa jangan gabra,,.
alah itu pun takut ka? buang la sifat takout-takut tue,.
aku pernah berlakon jadi mat saleh ,,cakap omputeh laaa...haha,,tp tunggang terbalik..waka waka..~!pernah pergh aku hafal ,last2 berjaya jugak..dah la drama yang aku belakon tu pulak ,dapat anugerah drama terbaik..fuhh! lagi naik kan nama aku laa,...tak ku sangka tak ku duga laa...selain itu aku jadi model pakaian muslimah jugak..haha.,pakai baju cantik-cantik ,,mekap-mekap..haha..hampa tak pernah lagi jadi model pakaian muslimah ,bukan senang nak dapat peluang macam ni ..lau hampa nak tau petua dia ,mai tanya aku ,jangan malu ,jangan segan ..sampai mak aku bangga dengan aku,,ini aku ,hampa macam mana pula? nak jadi pelakon tak ? ..nak jadi model tak?
hahaaaa,,,,
itu lah cerita aku time sekolah menengah..
iyalah berlakon dalam pentoman ,dapat tempat pertama ,,haha...jadi model sambilan iyalah ,,cabut2 undi dapat busana muslimah ..so ,kena la buat !...menang ja..tempat ke-2..ada 13 model semuanya..kawan-kawan aku!..haha...aku la bawa pakaian ,..hentam jelah ...macam -macam jenis aku bawa,,dengan skirt ,,gila tol aku ,sek.agama pakai skirt ..memang cari pasal dengan warden laa.a.hahahaha......itulah realiti aku sebagai pelajar di al-maad..DAPAT JADI PELAKON DAN MODEL...
lau aku dapat jai pelakon dan model yang betul-betul ,,haha,tobat mak aku bising ,second tak bagi aku keluar rumah,,haha,tak naklah semua tue ,,memang cari pasal,,,aiyaaa!
oke! : idea da lari ,so ,..bye3

2 comments:

  1. agak2 aku layak tak jadi model..? ayu gitu. haha XD

    ReplyDelete
  2. owh,blakon pentomaim ke rupanye..hu3

    ReplyDelete


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

AKTIVITI (1) ANGAN-ANGAN (2) ANTIK (1) BINATANG (1) bloglist (1) BUNGA (1) CONTEST (3) DIARIKU (7) DOODLE FREE (1) FORMULA (1) FREEBIES (1) GANGGUAN (1) GROUP (1) HADIAH (1) hari bapa (1) ILMU AGAMA (1) join (1) kakakku (1) KEBENCIAN (1) KITCHEN (2) lagu (1) lirik lagu suju (1) MASAKAN (1) NEW YEAR (1) NORA ELENA (1) NOVEL (1) PASTRY (1) pengajaran (1) PERBEZAAN (1) PTPL (1) RAYA (1) TIPS (3) TUTORIAL (1) UAI (1)