klik! oh klik!

Pages

Tuesday, 17 May 2011

AKU ANAK SEORANG NELAYAN

Oleh sebab ,tadi tak ada keja nak dibuat ,jadi mak bawak dayah gi jalan-jalan dekat pantai dekat dgn rumah dayah .Untuk menghilangkan rasa boooosan dirumah ,jadi kita enjoy!~..
dayah ada tangkap beberapa picture..,untuk menjamu mata kamu semua.boleh lah kamu semua cuci mata kat sini ye!..hehe 
ayah dayah pula nelayan .aku anak seorang NELAYAN .tengok lah bagaimana keadaan ayah semasa dilaut .Memang best sangat ..hope enjoy!~..


 di tengah laut!
 mencari rezeki buat kami semua
 mndapat rezeki yang berlipat ganda..alhamdulillah~
para pekerja ayah ku
 bot PSF 2525

 kedai makan ditengah laut  (boleh la kalau nak makan disini ..sedap :D
pemandangan dari jalan raya.sungguh cantik...

inilah kehidupan seorang nelayan ditengah laut untuk mencari rezeki .Makan ikan free .memang seronok kehidupan ni ..syukur~..

6 comments:

  1. seronoknya..stip hari dpt mkn ikan segar2.. http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. yup!>.< tiap2 ari ikan fresh!..kena bersyukur..

    ReplyDelete
  3. wahhhh.... eh wait.. cantik ja pantai tuh.. mna nie.. ??

    ReplyDelete
  4. sungai baru ..perlis laaa

    ReplyDelete
  5. erm...camtu yer ikan lekat kat pukat...pastu kita kutip2 kumpul kat dalam tong...~x cakna, dok bayang macam lain kot sebelum nie...
    -kakak-

    ReplyDelete


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

AKTIVITI (1) ANGAN-ANGAN (2) ANTIK (1) BINATANG (1) bloglist (1) BUNGA (1) CONTEST (3) DIARIKU (7) DOODLE FREE (1) FORMULA (1) FREEBIES (1) GANGGUAN (1) GROUP (1) HADIAH (1) hari bapa (1) ILMU AGAMA (1) join (1) kakakku (1) KEBENCIAN (1) KITCHEN (2) lagu (1) lirik lagu suju (1) MASAKAN (1) NEW YEAR (1) NORA ELENA (1) NOVEL (1) PASTRY (1) pengajaran (1) PERBEZAAN (1) PTPL (1) RAYA (1) TIPS (3) TUTORIAL (1) UAI (1)