klik! oh klik!

Pages

Saturday, 30 April 2011

SEMESTINYA KORANG PERNAH MERASAI

muka tension nie!
marah gara-gara fb kejap on kejap off
semestinya korang geramkan kalau jadi macam ni..
tutup je fb tu ..hehe!


apa cer? berlagak sombong sejak ada kawan baru
yang lama ditinggalkan.inilaj sikap yang paling aku benci ,bila ada kawan baru ,buat tak tahu je kt kita..
tak patut! janganla berlagak sangat,nanti bila xda kawan ,baru la sibuk-sibuk datang cari aku blk,,
semestinya semua orang pernah merasai!


perkataan ni selalu sangat diucapkan pada kita semua.tap perkataan sory saja tak boleh mengubah hati kita bila disakiti.jangan ungkapkan sory saja ,tapi selalu ulangi kesilapan.kalau sekali dua ,boleh la dimaafkan ,tapi selalu kerap sangat diulangi kenapa? nak kata lupa ? orang masa muda tak kan dah tak boleh ingat!..
tapi kalau sory dan diubah kesilapan tu ,baru la boleh diterima .janganlah tahu ucap SORY!,,,SORY!SORY! dah naik muak kan?
semestinya korang pernah merasai?

Suka hati la nak online tiap-tiap masa ? ada ganggu dengan kamu ke?
susah laaa ,online je ,ada orang nak kata .tak online cari pulak.pelik!pelik!..
ikut suka hati orang la nak online tiap-tiap masa.. (tolong jawab bagi pihak yang selalu online tiap-tiap masa)
semestinya korang pernah merasai..?

apa lagi yang boleh kita kongsi ?
semestinya korang pernah merasai?




2 comments:

  1. sabar itu lebih mudah daripada tidak sabar...
    ok...cuba bertenang!

    ReplyDelete


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

AKTIVITI (1) ANGAN-ANGAN (2) ANTIK (1) BINATANG (1) bloglist (1) BUNGA (1) CONTEST (3) DIARIKU (7) DOODLE FREE (1) FORMULA (1) FREEBIES (1) GANGGUAN (1) GROUP (1) HADIAH (1) hari bapa (1) ILMU AGAMA (1) join (1) kakakku (1) KEBENCIAN (1) KITCHEN (2) lagu (1) lirik lagu suju (1) MASAKAN (1) NEW YEAR (1) NORA ELENA (1) NOVEL (1) PASTRY (1) pengajaran (1) PERBEZAAN (1) PTPL (1) RAYA (1) TIPS (3) TUTORIAL (1) UAI (1)